dijous, 20 de gener del 2011

La publicitat

1. Com podríem definir la “publicitat”?
És una activitat comunicativa encaminada a aconseguir uns objectius dintre de la comercialització, procés de posar un producte en venda utilitzant el màrqueting, tècnica de conèixer el mercat, i així mitjançant canals de difusió, difondre missatges de promoció del producte a comercialitzar. 
2. Quins són els temes recurrents a la publicitat?
La importància de la pròpia imatge, física i social. La joventut. La seguretat. La dona. Els infants. Etc.
3. A quina part de les persones van dirigits els missatges publicitaris? A la seva intel·ligència o als sentiments? Raona la resposta.
Als sentiments, juguen amb els teus sentiments per fer que compris aquell producte inconscientment.
4. En el text es mostra la imatge que es dóna de certs grups socials. Comenta-ho.
 A la tota la juventud, perque es la que sol consumir i utilitzar aquests productes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada